Умови обміну та повернення товару
Якщо Ви замовили і отримали товар, який не відповідає представленому на сайті, Ви можете його повернути без додаткової оплати.
Обмін і повернення в інтернет-магазині "Tone" здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживача".
Покупець має право:- обміняти придбаний товар в належному товарному вигляді та без слідів використання протягом 3 днів з моменту отримання.
- повернути товар протягом 14 календарних днів з моменту отримання, зберігши товарний вигляд і чек, якщо товар не був у використанні.
Модель підлягає поверненню в разі, якщо:- Товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, бою;
- Повністю збережений товарний вигляд;
- Товар укомплектований, якщо це товар, який продається упаковками – кількість повинна бути кратна упаковкам.
Якщо повернення відбувається з причин, які не є браком - транспортні витрати покриває покупець. Доставку обміну або повернення замовлення повністю оплачує покупець.За рахунок компанії доставка здійснюється тільки через пересортування (інша модель, розмір чи колір) або у випадку виробничого браку.
Після експлуатації товар, замовлений в інтернет-магазині "Tone", обміну та поверненню не підлягає.
Адреса для обміну / повернення:Нова пошта: м. Хмельницький, відділення Нової Пошти/ УкрПошти
* Відповідальність за правильність оформлення обміну / повернення, відповідальність несе покупець. Рекомендуємо дотримуватися кількох правил при пакуванні і відправці посилки на пошті:- категорично заборонено наносити на заводське пакування товару будь-які написи, адреси та інше. При пересиланні товару поштою, використовуйте додаткове пакування (пакет або стретч-плівку). Товар, коробка якого була пошкоджена, а саме: нанесений без додаткового пакування скотч, адреса, наклейка або виявлені інші пошкодження -
ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ!;
- обмін на інший товар або повернення коштів, можливий лише після того, як посилка повертається на склад інтернет-магазину.
- до повернення у випадках гарантійного терміну приймається лише
чисте та
сухий товар! У разі виявлення слідів забруднення та неналежного пакування, посилка
не приймається складом та залишається на відділенні пошти, кошти за повернення не компенсуються!
Якщо посилка відправлена в інтернет-магазин післяплатою, то з пошти вона забиратися не буде, оскільки повернення коштів проводиться лише після огляду посилки;
Після відправки
ОБОВ'ЯЗКОВО потрібно надіслати номер товарно-транспортної накладної для того, щоб ми могли відслідкувати її.